SöndagsMys

Jaha, då var det söndag och en ny vecka börjar imorgon. Igår var det en hel dag med mina kära vänner. Först var jag på tjejträff hemma hos Cie :) Vi som var där var Emma, Natha, steffi och jag. Vi åkte och köpte mat på Willys för att sedan åka till Cie och göra tacos. Supertrevligt var det :) Å Nathas mage bara växer och växer, hon ska ha sin bebbe när som helst! :)

Vi åkte därifrån vid halv sju tiden, mätt och seg efter alla mat! Skulle iaf hem för att göra iordningen mig inför kvällens partay. Råkade dock somna och vaknade lite försent, 20.30! Ajja, gjorde iordning mig och stck sedan bort till Elena. Madde och Alex var redan där då jag kom dit. Vi satt och drack och tjattrade tills vi gick ner till otten vid halv tolv tiden. Inte så mkt folk ute just då men det strömmade till fler och fler. Syrran var oxå ute, KUL! :) Dansade och hade tokroligt hela kvällen. Kom hem vid tre, tack mammsen för skjutsen!

Så nu sitter man här och är såå seg dagen efter. Mysigt ändå då det redan är mörkt ute. Tänkte beställa pizza snart och bara mysa i soffan.
Imorgon blir det plugg först och sedan jobba 16-21.

Lägger upp lite bilder från gårdagen.

Ha en skön södag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback