Lägenhet..

Har varit och tittat på en idag..får nog bli den, om det går vill säga.. Känns tungt..men det blir bäst såhär.
Tiden får utvisa hur allt blir. Just nu vill jag bara få mina känslobitar lagda i pusslet, få distans och få tänka och känna... Allt känns som en tvättmaskin som aldrig vill sluta centifugera..upp och ner, runt..runt.. Kaos. Känslorna slungas hit och dit, humör upp och ner. Antar att detta ej är ett ovanligt fenomen. Finns så mycket som kommer bevaras ända in i hjärteroten, och så får det bli.

Ibland behöver man skriva av sig, det hjälper.. Dock svårt att formulera ner känslor i ord.


Tänk om man ändå kunde få ge sig iväg, bort en stund, få ladda sinnet och batterierna. Sol och salta bad. Älskar havet, speciellet det turkosa :)









Beatels - here comes the sun, får avsluta denna dag..den får mig att bli glad!
(ja, jag är allätare när det gäller musik) :)




Må så gott


Kommentarer
Postat av: Johannes Schander

sv: Haha! Tror du att det är allt jag gör! :) Tuttbilder i all ära men oftast plåtar jag påklätt. Jag kan tyvärr inte rekommendera en bra och billig kamera.. för det finns inte ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback