Tredje advent

Har suttit och lyssnat på en massa jullåtar fån youtube.. Sökte på John Lennons- So this is charistmas, tänkte lägga upp den här... Men jag ändrade mig, bilden jag har av den låten är inte den samma nu när jag har tittat på videon.. Finns inte ord för alla hemskheter en del männsikor i världen får uppleva! Om ni vill förså vad jag menar så sök upp den på Youtube. Ville inte lägga om den här om någon kanske vill ha kvar den "juliga" bilden i huvudet nästa gång låten spelas. Jag fick mig iaf en riktig tankeställare... Lägger upp en annan låt som får en i julstämning :)

Kommentarer
Postat av: christian

Om det ´r hennes jull`t s``´r det min favoritjulat alla tider. Gl´ns ´ver sj´o trand ´r ox`fin iof;)

2008-12-22 @ 15:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback