Jobb

Så har det gått 2 dagar på det nya jobbet! :) Riktigt kul är det oxå! Bra arbetskamrater och givande uppdrag :) Dagarna bli långa, men vad gör det när man trivs. Vill man tjäna bra gäller det att ligga i.

Ihelgen blir det uppiffning av vardagsrummet, väggarna ska bli vita och fräscha... :) För övrigt blir det en lugn helg. Mutti fyller 50 nästa helg så då bär det av till hemlig ort..?! Mamma har själv kokat ihop nån suprise! Är hon inte den bästa som fixar en liten tripp till sin egen födelsedag?? Älskar min lilla mutti.

Nu ska jag laga pannkakor till lunch låda imorgon. Det blir även sylt och glass :) Ja, vad ska man säga...ibland är det bra skönt att ha hög ämnesomsättning..hihi ;)





Min snutt, du ställer då alltid upp! Love

Kommentarer
Postat av: Maria

ja jag har ju d=) hihi.. när ska vi ses då? blir ju aldrig av! vill verkligen!!! kramar

Postat av: ulrika

hej!klänningen finns på forever21.com!

2008-04-10 @ 13:32:36
URL: http://colorelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback