Trevlig kväll

Kvällen har varit väldigt trevlig, kul när man får räffa så mycket folk på en och samma kväll.

Först var jag på kalas för min farbror som fyllde 50, grattis grattis:) Släkten var där, väldigt trevligt och god mat! Sedan bar det av hem till Elin, det var som att kliva rakt in i en hönsgård.. Elin hade nämligen ordnat en tjejkväll, så det var kackel på högst nivå..hihi  Det bjöds på så mycket gott att karius och baktus säkerligen bygger bo i mina tänder just nu..;)

Imorn ska jag städa det sista jag ej hann med idag, handla en julstjärna jag spanat in, ut till Lindö och till sist laga söndagsgryta. En promenix ska nog oxå hinnas med, det får bli i Lindö.

Nä, nu ska jag sussa..

Måste bara tipsa om en härlig låt som finns med i The Beach Dario G - Voices. Drömmer mig bort, utomlands........



The Beach stranden - Maya Bay Thailand mars 2006.








Phi Phi öarna -Thailand Mars 2006












Monkey Island - Thailand mars 2006






Koh Nak - Thailand mars 2006
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback