Fått mycket gjort..

Ja, idag har jag hunnit med en hel del! Först blev det frukost med Madde, Linda och Elena. Vi träffades upp vid 10, beställde goda rågbröd och smothies..yummie! Tiden gick så fort så lunchgästerna hann att droppa in på Waynes..hehe :) Gick sedan en snabbis på stan och inhandlade present till brudparet som ska vigas i helgen! Var därefter nere hos skomakaren och hämtade mina pumps samt min favvoväska, som var inne på lagning..

Väl hemma laga jag en god lunch bestående av torsk, potatis och ägg&persiljesås..
Åkte sedan ut till Lindö en snabbis och fyllde upp spargrisen lite;)

Ikväll har vi varit på Hästen match, jäklar vilket drag det var! De spelade mot Örebro, deras klack stojja och sjöng för fulla muggar..körde div ramsor osv. Vita Hästen hade dock publik siffran på sin sida så vid 3:e period blev det fart på hemma publiken oxå, skoj! :) De vann även matchen med 4-2! Har nog inte sett så mycket publik nån gång på deras match som det var idag. Roligt att folk i stan börjar engagera sig lite för laget.

Nä nu blir det lungt i soffan en stund innan sängdax!







/ E L I N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Missa inte chansen att vinna Hösten snyggaste snaekers. Allt du behöver göra är allt lämna en kommentar i detta inlägg:

http://justlikealexandra.blogg.se/2008/october/tavling.html#comment



Så är du med o tävlar!



Lycka till... Kramar Alexandra

2008-10-02 @ 17:26:50
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback