Promenad

Ja, idag blidde det en lång promenix runt östra sidan av stan.  Mötte först upp Elena och gosehunden Akilles. Sedan slöt vi upp med Madde en bit bort..:) Det blidde mycket babbel om allt möjligt, så kul att träffas då man inte setts på ett tag (1 år!! ) Träffade även Linda som kom ner med sin söta dotter Nora.

Linda och jag växte upp tillsammans ute i Lindö och umgicks från 6 års ålder fram till gymnasietiden då vi valde olika skolor.. Dock sågs vi allt i mellan åt ändå men inte lika mkt och ännu mindre blev det efter gymnasiet.. Nu är hon 2 bransmamma :) Tiden bara springer iväg! Man ska verkligen ta vara på sina vänner.. Visst, vissa kommer man ifrån..men jäklar va kul det är när man ses å vad mycket man har att prata om..en massa galna minnen ;) Vi hade så mycket att prata om då vi inte setts på länge så vi bestämde oss för att käka frukost tillsammans på Waynes imorn..:)
Vi fick inte ihop det med lunchdate eller kvällsfika så det fick bli frulle ihop, mysigt! ;)

Lägger upp lite bilder från lördagen, en riktigt kul partykväll! Först lite tjejfest hemma oss mig med god mat, efter det bar det av till en annan förfest med trevligt folk :) Därefter till dansgolvet på Palace, där det blev en hel del röj..;)



      
            








Sov så gott!



/ E L I N


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Va bra =)

Jag gillar ju att göra design, men har aldrig tid. De som jag vet är duktiga och brukar göra är
http://declaar.blogg.se/ och http://www.emmaandersson.se/. Hälsa från mig och fråga =)

2008-09-30 @ 23:28:37
URL: http://beatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback