Härlig lördagsmorgon!

Har precis haft tvättstugan, en timme! Hade tid mellan 8-12 men vaknade inte förns 11, så det blidde endast två makiner tvätt. Vem vaknar kl 8 på en lördag? ;) Känner mig glad idag:)
Fick i mig en riktig dunderfrukost bestående av gröt, smörgås och kaffe så nu är jag pigg som en mört! Ett tips om man äter havregrynsgröt, strö på torkade annanas bitar..nyttigt och gott!
Nu står det lite hemmafix på schemat sen ska jag ut till päronen och umgås med Ida och Emil! Nopp, jag ska inte till Lönneberga ;) Syrran och hennes kille är på besök över helgen, trevligt!

Lägger upp en dagens Elin :)


En glad skit!


Detta är mitt klädval idag
Jeansjacka Gina Tricot, tunika H&M, linne Vila, Jeans Tommy Hilfiger.


På fötterna tänkte jag ha mina nya tygskor.
Dock sakver dem lite..men fina är de ;)
Även dem från Tommy Hilfiger.

Ha en trevlig lördag, det ska jag! :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Tack, ja de skorna var sjukt snygga. Mörkblå är de också, syns inte på bilden. Men oj, de vill jag ha. :) Du kommer nästa vecka va? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback