Musik var det!

Helg igen och fredagsfeeling, dock med inslag av huvudvärk..suck.. Har inte mått nått vidare de senaste dagarna, huvudvärk och allmänt seg. Helgen blir därför mycket lugn!
Sitter just nu i soffan och ser på VH1 som spelar en salig blandning av musikvideosar..Oj vad knasigt det lät men vad tusan säger man då: en video, flera videoar? videosar?.. haha :) Ljudet är helt av men ljud har vi ist från datan där nya programmet Spotify körs! :) Chris fick en invite från en kompis nyss och sen dess har vi suttit och lyssnat på gamla godingar, just nu Roller Girl ;) Har ni inte Spotify så se till att fixa er det, det är sjukt bra! Man bara söker på en artist så kommer hur mycket låtar som helst upp, klara att spelas! :) Detta är alltså inget nerladdningsprogram utan ett program där låtar redan är "nerladdadede" . Tokgrym ljudkvalitè och låturval! Kostar 99:- i månaden, klart värt! Letar själv nån som kan ge mig en invite, nån som har? :) Man måste alltås bli inbjuden av någon och trist nog fick inte Chris nån invite att ge bort då blev "nvitade" själv.
Nu ska jag äta glass och maränger uppkurad i soffan med mitt duntäcke, mys! :)



Jag för en liten stund sen.


En inte så jätte piggElin ;)


Chris ölar lite :)


Tända ljus höjer mysfaktorn.


Ännu mer ljus :)


Nu har vi köpt en spotlight till vårat lilla hål ;)
Lyser upp jätte fint när det är mörkt.


Den fina blomman som jag fick av min
svägerska och hennes familj.
Hon är så duktig med sina gröna fingrar! :)



                                            
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback