Slapp dag

Idag ska jag inte göra många knop, bara slappa och ta det lungt..såååå skönt! :) Här råder fort söndagsmorgonmys. Frukosten står kvar på bordet och F1 bilarna spinner loss på tv:n. Här ställer vi till och med klockan på en söndag (?!) och 5 min senare har BMW stallets fans intagit en liggande position i soffan framför tv:n :) Några minuter senare har dock ett fan redan fått lite myror i brallan av att inte känna sig sysselsatt, så här sitter jag framför datan. Kan inte klaga på att jag inte har tid med bloggen idag så det kanske blir 238 inlägg för att kompensera de dagar då bloggen stått still.

Igår var det en riktig härlig lördag! Underbart väder, trevligt sällskap och god mat! Först åkte vi ut till Lindö i nercabbad bil..vårteckan till MAX! ;) Vi satt sedan någon timme på baksidan och lapade sol hos Chris föräldrar, heeeelt underbart!
Framåt eftermiddan åkte vi, Chris mamma och syster ut till Chris mormor och hennes gubbe ute på Svärtinge udde. Riktigt härligt stället med finfin utsikt över sjön Glan. Där bjöds vi på fika på altanen :) Satt även och försökte få lite färg, dock inget som gav resultat ;) Vid 17 tiden åkte vi in till stan igen. Athena blev nästa stopp där vi bjöds på middag av Chris föräldrar! Jag åt lax, sällan jag äter fisk då..hehe ;) Maten var iaf supergod! Mätta och belåtna åkte vi hem och bunkrade upp med nyttig kvällssnacks och en bra film. Somnade i soffan runt 11, var sååå trött då!

Idag blir det som sagt lungt, Ska stryka lite kläder, annars finns inga måsten alls!

Föresten, vi fick två bra nyheter från jobbet i veckan! :) Vi har blivit utsedda till våran bransch`s (finans branschen) bästa kundservice! Vi slog alla storbanker, inte illa! Sists men inte minst blev vi utsedda till SVERIGES BÄSTA KUNDSERVICE alla kategorier! :) Detta test har pågått sedan i jan fram till slutet på mars, så jag tar åt mig äran jag med trots att jag började den 16:e feb ;) Det är personer som ringt in och utgett sig för att vilja bli kunder eller bara ställt generalla fågor, utifrån deras bedöming av vår service, produktkunskap så tog vi hem hela vinsten!

Bättre blev det! Chrfen kallade till stormöte i måndags. Vi har vetat sedan vi började att vi ska åka på konferensresa från 29:e april till 3:e maj, dock fick vi inte reda på vart då.. Men i måndags fick vi på mötet reda på att resan går till MALLIS!!! :) Så jädrans kul! :) Vi är av säkerhetsskäl uppdelade i 2 grupper. Vi får alltså inte resa till i samma färdmedel. Den gruppen jag är i åker tåg ner till Köpenhamns flygplats och flyger sedan därifrån. Den andra gruppen åker buss till Skavsta och flyger då därifrån. Vi ska bo på ett Allinclusive hotell i Palma! Det bästa av allt är att vi inte behöver betala ett öre! Förtager bjuder på allt! :) Nåja, lite drinkar får man nog betal själv, men det gör jag gärna ;)



Lite bilder från helgen

                                       
            
                                          



Så här så det ut för en stund sedan

                                         
                                        















Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt med Mallis, vilken lyx :) Vi ska nog spendera största tiden av semestern på Gotland där Jens föräldrar har ett stort hus. Så himla underbart ska det bli, jag räknar med ner dagarna till semestern...Jens semester kanske jag ska säga efter jag har "semester" hela dagarna. Hihi. Idag har vi vart på vingåkers factory outlet och köpt kostym till Jens som han bla ska ha på dopet nu i April. Skeeetsnygg blev han. Hoho.. Kramar

Postat av: Elin

elin, ge mej lösen till din blogg så ska ja greja lite ;) bara du byter sen ju :)berätta lite ungefär vad du vill ha för färger & så:) hehe kram!

2009-04-07 @ 16:57:20
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback