Snart helg!

Bara en arbetsdag kvar denna vecka..wihooo :) Det ska bli så härligt med långhelg! Har faktiskt inget inplanerat förutom påskmiddag med familjen på fredag. Sis och henns karl kommer på besök, trevligt! Vi har pratat om att ev ta en badminton match, nöjsamt sätt att umgås och även få lite motion.
Hoppas på fint väder med sol så man kan spendera lite tid i ute, kanske en tur med hojen vore nått?!

Fick en hel del presentkort när jag fyllde år, vilket alltid är kul att få! :) I helgen spenderades två av dem på min favvo butik nere i knäppingen, Vera Interiör. Det blev djupa "restaurang" tallrikar från Bruka Design och en olje/vinäger karaff från Eva Solo. Dessa saker har jag spanat in ett tag, kändes riktigt härligt att gå därifrån med en stor påse utan att plånboken kändes tom ;) Man kan säga att tallrikarna var från min svärföräldrar och karaffen från Ch/Kristinarna, TACK! :)
Fick ett par rackarns snygga skor av mina kära syskon i födelsedagspresent! Tyvärr var det för stor så sis fick skicka tillbaka dem, men jag ev har hon med sig likadana fast i en stl mindre när hon kommer hem över helgen..hoppas!

Nä, nu blir det en stund framföt tv:n innan det blir säng dax


Oljekaraffen


Två av tallrikarna.



Kommentarer
Postat av: Elin

Jättefina!isst är det kul & shoppa utan att pengarna minskar på ngt sätt liksom:P

Tack :) ja bara du ger mej det så kan ja fixa ngt snyggt ;) japp ses imorgon! kramkram:)

Postat av: Tant Grön

Ja visst är det kalajs imorgon :-) och Lillgulliganen önskar sig accessoarer till docka, vad som helst exempelvis kläder, badbalja, nappflaska eller något. Annars allt i pysselväg, typ färg, papper, pärlor.



Ikväll har Mannen och jag ätit pizza på Pappa Grappa och sett A Camp på Flygeln, skit skoj!



Vi ses imorgon

Postat av: Marre

Hej! Tack så mycket, tänkte nämligen beställa en. Då struntar jag i det. Uppskattat =)

Ha en bra dag du med!

2009-04-14 @ 09:27:56
URL: http://mariiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback