Stress, stress

Hej på er! Jag fattar inte, när ska jag lära mig hantera stress?! Jag hör en enda låååång lista rullas upp i huvudet på allt jag ska hinna med och vad gör jag?! Jo, sitter här! ;) Jag måste bli bättre på att strukturera och planera, kunna avgöra vad som är viktigt at hinna med och sålla bort det mindre viktiga.. Aja, denna vecka ÄR det galet mkt som ska göras.. För på torsdag förmiddag går tåget till Köpenhamn och därvidare lättar vi mark och beger oss fågelvägen ner till Nueva Estockolmo ;) Det ska bli riktigt roligt! Dock är det som sagt lite att fixa, det ska inhandlas en del, packas och icke att förglömma; en omgång solarie innan  oxå..kan ju inte blända mina kära kollegor..haha :)

Helgen har varit skön och trevlig! Mycket slapp och mys samt god mat! :) I fredags blev det en sväng till Trädgår`n med Elena och Anna + halva Norrköpings befolkning ;) Dock inte så konstigt då det var premiär för året! Trevligt var det iaf!
Lördagen spenderades hos frissan mellan 11-14.30! Ja, det tid att bli fin i håret ;) Klipp och sling blev det och jag vart kanon nöjd även denna gång, tack Linda! (får se om du hittar min blogg:) Efter frisör besöket bar det av till Lindö, smått försenad som vanligt ..ups :)  Där blev det kalas för min älskling och hans mamma som båda fyllde år förra veckan!
Utgång var planerad för kvällen men jag kände mig på tok för trött för göra nått, dessutom hade jag en ihärdig huvudvärk.. Så det blidde mys i soffan, vilket funkade bra det med! :) Söndagen tillbringades hemma hos svärföräldrarna med F1 och grillning :) Lillfamiljen var oxå där, vilket betyder full frulle då lilla Snovsan busa runt som vanligt :)

Nu blir det en dusch sen sängen, skööööönt!

Morbror och Snovsan igår. Glass i stora lass :)


Jag hos frissan, snygg frilla va? Är metallic trenden över?! ;)


 


Kommentarer
Postat av: Natha

hehe vilken gullig bild, den får du skicka till mig:-)

Ha det så jätte bra på semestern hörs sen!!kram

2009-04-28 @ 08:33:18
Postat av: Maria

Tipset, söta Elin, är att skaffa sig en kalender och skriva upp allt som kommer upp i huvudet så du slipper oroa dig för att "glömma bort".... Inhandla en nu, min kalender är min savior. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback