20 min över annandagen

Ja, nu är väl julen i stort sett över.. Tillbringade julaftonen med familjen ute hos föräldrarna i Lindö, en riktig mysdag blev det! :) Åt ett himlans gott julbord med en del av mammas dilikatsser så som janssons, avokadoröra m.m. Konstant ätandes på något såg vi även på Kalle Anka, spelade spel och umgick hela dagen och kvällen. Jag och Chris tog även en eftermiddagspromenix med min bror och syster genom snötäckta vinterlandskapet..härligt!
Julkappar, ja det blev det en hel del! Har man varit snäll så har man ;)
TACK så jätte mycket för alla fina julklappar!

Igår var vi på Media Markt och fyndade en BlueRay spelare så nu blir det riktigt bra kvalitè när man ser på film! :) Resten av dagen och kvällen var vi hos Chris föräldrar och lånade tvättmaskinen. Fastnade där ute så vi hann även med en film med en massa gottit från Norins Ost som Chris fått på jobbet.

Idag sov vi ut till 11.30, efter att ha gjort oss i ordning tog vi en sväng ut till Ingelsa Shopping för yttligare lite fynd! Men till ovanligheten kom Chris hem med 3 påsar och jag bara 1, kände mig otroligt duktig som hållt i plånboken så bra! ;) Tyckte faktiskt inte att REAN hade så mycket att erbjuda.. Dock hade Cubus en hel del, så därifrån blev det en kofta och en klänning för 249:-, kap! :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova..


Här följer lite bilder från julafton..



Tomten trodde nästan han skulle behöva såga av de nederst grenarna,
knappt att klapparna fick plats under granen ;)


Min fina bror!


Vad vore en jul utan godisbordet?!
En inte fullt så lika god jul!


Jag och min bästaste mormor! :)
Tyvärr vart den andra bilden, där vi ser lite gladare ut suddig, så det fick bli denna istället.


Bästa syster öppnar julklappar!


Världens bästa Pappa och Mamma!
Det var en misson att få en bra bild på dem, detta var den bästa av 3 kort! ;) Pappa har inte druckit
..han har bara lite svårt för blixten :)


Mormor öppnar sin julkalpp hon fick från mig, syrran och brorsan.
Ett album med kort från henns 90-års kalas hon hade tidigare i år! :)


Mamma öppnar en av julklapparna hon och pappa fick av oss barn, en stor, fin lyckta!


Mormor undrade vad det var konstig sak hon fick i julklapp! :)
En trasig visp? Nä, en huvudmassage mojäng! :)








 


Kommentarer
Postat av: Erika

God fortsättning!

Postat av: Kristine

Hehe, har ju bara haft den några dagar ju..Jul och nyår var jättebra och från din blogg ser jag att du haft toppen:) JO, men nu börjar det faktiskt kännas att man är gravid. Allt går liksom lite långsammare med allting. Det är jag ju inte direkt van vid.VI får se till att träffas snart.Kram

2010-01-04 @ 21:42:43
URL: http://ryttarmamman.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket. Ja vi trivs jättebra. Allt är nästan iordning nu också, äntligen. :) Hur går det med ert hus? Kram

2010-01-06 @ 18:08:15
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback