Biverkning..

Fy tusan vilken hemsk natt det varit!! Har nästan inte fått nån sömn alls pga av frossa, febertoppar och värk i hela kroppen! Så varför allt detta? Jo igår tog jag nämligen den beryktade svinsprutan.. Tog den på fm, kände direkt att det började strama i armen och att den blev stelare och stelare ju längre tiden gick. Igår kväll mådde jag verkligen pyton! Inte blev det direkt bättre under natten heller, snarare tvärtom..
Känns dock lite bättre nu men feber har jag fortfarande och ont i svanken, som jag alltid får när jag har influensaliknande symptom.
Jag tror hur som helst att det ändå är värt detta, svinis är nog snäppet vassare än denna åkomma jag åkt på!

Nu ska jag försöka få i mig lite frulle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback