Lilljul

Idag har jag tillbringat eftermiddagen och en bit in på kvällen hos min faster och "farbror" som bjöd in släkten (pappas sida) till lilljul! :) Det blev både supergod mat, smaskig fika och en hel del trevligt tjatter! :) Lyckat! 
Höjdpunkten var såklart att få träffa släktens lilla tillskott, Mille! Min kusin och henns karl fick nämligen sitt andra barn på självaste luciadagen, en ursöt, liiiiiiiiten stjärngosse! :)

Nu ikväll var igen utav oss speciellt sugen på tacosen vi egentligen hade planerat att äta, det blev istället hämtmat från Choys Graden. Varm och god soppa var jag sugen på, så det fick det bli! :)
Just nu sitter/halvligger vi i soffan inlindade i ett stort duntäcke med tända ljus och ser i ögonvrån hur snön faller utanför vardagsrummsfönstret, so far so good..men vad envsias karl att vi ska se på tv?! Jo, NHL hockey..inte ok! 
Men men, vad gör man inte för att vara en bra flickvän...man håller sällskap och låtsas som hockey är det bästa man vet ;) Har dock inte lyckats så bra hittills med mina suckar och kommentarer..haha :)


Min älskling tillagade julskinkan igår, jisses så gott det är! Skinkmacka till kvällsmat, frukost, likaså till lunch..sa jag att det var gott! ;)




Älskling nöjd över resultatet ;)


Prima julskinka!


Jag med godaste kvällsmaten på lääänge! MUMS!



Nä gott folk, nu måste jag följa matchen....suck ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback