Bilar..

Ja, man behöver inte vara karl för att gilla snygga bilar..eller hur? Var inne för nån dag sen på kavrdammen.se, den sida de gör reklam om i tv, verkar vara en bra sida! De hade bra och snygga bilar till snygga priser ;)
Sportbilar i all ära..som Ferrari, Lamborghini, Mercerdes osv.. men jag är helt såld på stadsjeepar, SUV:ar, miljöförstörare..eller vad man ni vill kalla dem, jag säger grymt läckra bilar;)
Just nu ligger BMW:s X6:a högt, likaså Audi:s Q7:a..de är klockrena!
Folkswagens SUV är inte dum den heller..ser de inte bekväma ut?! Jag tror man sitter riktigt skönt i dem, högt och bra!
Häromdagen såg jag även en vit volvo XC60, snygg den med!
Ja, det finns några att välja mellan...hmm..vilken ska jag ta? ;) Eller drömma vidare om rättare sagt...

Hittade en bild från när vi var i Barcelona, på mig och en finfin bil i bakgrunden, vilket sammanträffande!


Jag och MIN bil, den svarta alltså ;)


Kommentarer
Postat av: Leia

Verkligen!



Så finfin bild! Vart är det?

Postat av: - anna a

Fin du är! :)

2009-02-11 @ 18:31:43
URL: http://anaaaa.blogg.se/
Postat av: Leia

Aha, ser helfint ut där!

Nej har aldrig varit där.

Krams

2009-02-11 @ 20:46:16
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback