Fixar dag

Sitter och gluttar på tv i soffan bland all rentvätt, här är det strykning så det står härliga till (vaddå, härliga till..vilken konstig fras?! ) Skönt att nedräkningen till det nya jobbet börjat! Ska bli underbart att få annat att tänka på än en massa hemmasysslor... Fy sjutton för att vara arbetslös!  Men nu kan jag vara ledig 1 ½ vecka med gott samvete ändå.. :)

Är lite less på att gå omkring med mina mjukisar här hemma så jag rotade i garderoben och hittade min slitna Replay-jeans med bocut. De är en stl för stor så de sitter lite slappt, perfekt att lalla omkring i här hemma! :) De kommer nog användas senare i vår till ett vitt linne eller nån radig topp.


Så här ser jag ut idag. T-shirten är från ellos, köpt förra våren.



Ha en forts bra dag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

mmm..hon e gullig hon=)

Postat av: Leia

Fina bilder.=)

2009-02-06 @ 00:49:46
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: an

HAHAH det här kommer låta fel! men vilka fina tänder du har? :D

2009-02-06 @ 15:43:41
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback