Råttor var det här..

Sitter just nu i v-rummet.. Äter världens godaste lasagne som chris mamma har lagat till oss, TACK! :) Fick en hel form med denna delikatess..mums! Herrernas storslalom visas just nu på tv och utanför skiner solen..häääärligt!
Dock hinner jag inte ta mig nån promenad just nu.. Det är nämligen så att våran lägenhet har blivit invaderad av råttor...hjälp!!! Anticimex ska snart komma hit och sätta ut en massa råttfällor överallt...
HAHA...nä så farligt är det inte.. Det är nämligen inte vilka råttor som helst, utan DAMMRÅTTOR! :) Så planen just nu är att suga upp dessa äckliga ting som ligger och trycker i varje vrå...

Hoppas det är lika fint väder imorn med!


Skänker en tanke till en vän idag... Hoppas ni får en fin stund trots sorgen.. Kramar till dig!


Dammsuga var det...


Kommentarer
Postat av: Tant Grön

Fy vad du skrämde mig! Jag trodde ju att det var riktiga råttor ju. Vi har dem på tomten, usch. MEn som tur är inte inomhus. Men man får passa sig för att fönsterna öppna, de kan nämligen klättra på husväggen, RYS!!!



Jag har nu antagit din utmaning och skickar även en till dig, klla på min blogg.



Trevlig helg!



Kram Jenny

Postat av: Christine

Tack :-) Det va väl mig du menade? Tack för smset. Kram*

2009-02-13 @ 17:16:23
Postat av: Jackeline Perez

Jag har frågestund på bloggen, det är fritt att fråga vad som helst! :) PUSS.

2009-02-13 @ 17:37:19
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: susan & Tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-13 @ 17:40:56
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Jens

Glad alla hjärtans dag!

2009-02-14 @ 21:20:51
URL: http://thoujenticle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback