Slö

Idag har jag varit helt otroligt slö och lat av mig.. Skulle egentligen gått upp då Chris gick till jobbet men jag råkade somna om och vakna 12.20!! Oj då ;) Men denna vecka får jag som sagt slöa med gott samvete. På måndag börjar allvaret och klockan kommer ring 06.00 mån-fre! Man kan säga att jag laddar sömn nu genom att sova bort halva dagen..;) Resten av dagen har bestått av tv:tittande, bokläsning, datanördande och matlagning, rätt skön dag måste jag säga. Ska ta en promenix lite senare, frisk luft (nu höll jag på att skriva fisk lukt, en lukt som hägrade i vår lya igår..haha..luktade inget viadre..Dock var maten god iaf) är viktigt..

Har grym träningsvärk i lår och rumpa idag, precis som jag vill ha det! :)
Var på gymet igår och gick igenom ett nytt träningsschema med med en instruktör. Jag ville byta ut några maskiner samt splitta träningen på 2 pass, alltså överkroppen en dag och underkroppen nästa pass.
Han frågade vilka maskiner jag tyckte var bra och som skulle finnas med i min träning.
Jag sa att jag ville ha maskiner och övningar som ger träningsvärk..hehe :) Instruktören flinade till, den kommenteren är nog inte så vanlig :) Men va sjutton, känns det inte helt meningslöst att ha tränat och inte ha någon träningsvärk dagen efter?!
Det tycker jag iaf! Träningsvärken är ju ett bevis på kroppen har fått arbeta.
Å jisses..han måste tagit mig på orden, för idag känns låren och rumpan hårda som sten..och de ska de fortsätta vara! :)







Kommentarer
Postat av: Alshammar-Fashion Lifestyle

det är ju bra att du märker resultat! :)

Postat av: - anna a

Ha en trevlig kväll du med! :)

2009-02-11 @ 19:35:41
URL: http://anaaaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: haha va gullig du är. tror du verkligen någon skulle vilja ha det?? =)



2009-02-11 @ 20:42:00
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Elin Grindemyr

Jajamän, nu är vi husägare! Ska bli så skönt :)

Hoppas bara vi får vad vi vill ha för denna lägenhet. Känns som de är rätt svårt att sälja idag men men, de ska nog gå vägen!

Hoppas din träning går bra =) Kram Elin

2009-02-11 @ 21:30:14
URL: http://egrindemyr.blogspot.com
Postat av: *Jenticle

2009-02-12 @ 10:59:39
Postat av: Jens

Du har en poäng träningsverk is the shit!

2009-02-12 @ 11:00:03
URL: http://thoujenticle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback