Sooool

Ja jändrans ni, det är soool idag! Härligt med lite ljus, slipper tända lampan mitt på dagen..wihoo.. Ja menar, då spara vi ju pengar..elräkningen blir inte lika dyr! För dessa pengar kan man köpa annat kul, typ kläder och skor! ;)
Nee, nu överdriver jag..så snål är jag faktikst inte :) Sitter ju med laptopen i knät, som för övrigt är kopplad till laddaren..KONSTANT! Dessutom står tv:n på både i s-rum och v-rum, snål med el...nja, det vetti tusan..haha :D

Ska bort till stan en sväng, ett VISA kort ska beställas och pengar ska sättas in. Ska bli skönt med ett kort som fungerar! Man slipper lite halvjobbiga situationer då. Tex som när vi i fredags handlade mat för en större summa pengar och mitt kort total vägrade fungera...gaaah!! Lyckligtvis låg det en uttagsutomat precis intill affären, så det var bara att slå världsrekord på 100 meter..och fort gick det! Om jag hade varit lite vigare i benen kunde jag försökt mig på 100 meter häck, kassorna hade kunnnat agera häckhinder. Iaf, pengarna hamnade i kassan och vi fick med oss våran gourmet mat..för jisses vad mycket gott man finner i kylen nu! :)

Ikväll blir det badminton, det ska bli kul. Kul att ha någorlunda vettiga saker inplanerade, de är lixom inte alltid lätt att fylla ut dagarna med aktiviteter som stillar samvetet. Ja menar, det gäller att ta sig för saker så man inte blir till en enda stor soffpotatis. Jag har dock förväntningar på att denna vecka som förhoppningsvis leder till mer sysselsättning..så att säga :)
Det får ju inte gå så långt att man känner sig som duvan..haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback