Te

Sitter med datan i knät, i sängen och ser på Nyhetsmorgon på 4:an. De pratar om te och om dess ingredienser som kan bidra till lägre blodtryck och även har en rad andra positiva egenskaper. För ett tag sedan drack jag te ganska mkt, spec på kvällen. Gott med en knäcke till innan man lägger sig :)
Fick rött te av mamma i julkapp (tillsammans med två tekoppar), det  te`t ska tydligen vara bra om man vill sova gott. Nere vid knäppingen har de en jätte nysig tebutik, där har de en mängd olika teer (kan man säga så?!). Dit ska jag nog gå nån dag och inhandla lite te som blit pigg av oxå ;)
Ska man dricka te ska man göra det ur fina och STORA koppar, det är halvagrejen med tedrickandet.. En studie jag gjort själv..haha :)

Dessa fick jag i julkapp. De kommer från Bruka Design, fina va?





Kommentarer
Postat av: tekirch.blogg.se

Hej, allt bra med dig? :)

Postat av: Regina

Ja de var jätte fina=)

2009-02-10 @ 15:14:14
URL: http://reginakm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback