Underbart väder och alla stjärtansdag -helg!

Lite bloggtorka har pågått i några dagar.. Har spenderat min tid på annat sätt än vid datan.
Sååå underbart väder det varit i helgen, det är inte klokt vad glad man blir av sol och blå himmel :)
I fredags åkte vi och handlade då Chris kom hem från jobbet, den blev en massa gått som slank ner i vagnen :)
Väl hemma lagade min kock till en riktig fredags middag innehållande stekt fläskfilè med paprika och champinioner samt stekt potatis...mums!! Sen spenderade vi resten av kvällen i soffan, myspys! ;)

I lördags startade med att frukost på sängen..och denna gång var det jag som fick ligga kvar medans karln fixade till en god alla hjärtansdag frukost till mig, lyx! :)  Vi gick sen ner till SATS och körde ett styrketräningpass, hutrigt värre ;) Sen flöt dagen på med lite hemma styr.. På kvällen blev det melodifestivalen.
Idag vaknade vi ganska tidigt med låg i sängen fram till halv ett!  Tittade på film..Max Payne med Mark Wahlberg.. " Och den var jääääävligt bra" , som Chris nyss sa då jag frågade efter namnet på filmen..hehe :)

Imorgon väntar första dagen på nya jobbet....iiiiiiii... Börjar bli lite nervös nu, men det känns ändå duner BRA att äntligen få börja jobba igen!

Nu ska jag slänga mig i soffan och se beck. Denna godsak ska få göra mig sällskap...yumieeeee :)




Kommentarer
Postat av: Tant Grön

Ah, Cookie Dude. Nej jag skrev inte fel. Ross (Vänner) kallades för Cookie Dude av collagestudenter när han försökte kränga scoutkakor åt en lite flick som han råkade bryta benet på.



Va spännande med nya jobbet, det kommer du klara galant!



Kram

Postat av: Tant Grön

Låter toppen, inte läxan dock, usch va trist, men allt annat! Och grattis igen :-)

Postat av: Sara

Mysig helg!

Hoppas första dagen gick bra på jobbet.Kram

2009-02-16 @ 21:24:36
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej tjejen. Hoppas det går bra på nya jobbet, sitter här och väntar på uppdatering om hur det går :) Ha en bra helg. Kramar

2009-02-20 @ 14:46:36
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback