Vill ha!

God morgon! :)

Hoppas ni hade en trevlig fredagskväll igår! Själv låg jag och halvsov i soffan framför Let`s Dance :) Det tar på krafterna att vara sjuk. Även om magsjukan gått över så känner jag mig ganska matt och medtagen då jag varken lyckats sova eller äta normalt de senaste dagarna. Chris var ute med några vänner så ikväll ska vi mysapysa i soffan och se melodifestivalen :)

Även fast orken inte finns känner jag för att hitta på en massa saker idag, shopping tex :) Det är en del saker som vi skulle behöva införskaffa till hemmet...Nå ja, "behöva" kanske är att ta i, förnya kanske man ska säga..haha :)
Aja, är man ett inredningsfreak med 2867 inredningsideèr så sker lite uppdateringar här hemma lite titt som tätt. Just nu är det ny hallmatta, badrumsdraperi, lampa till v-rums fönstret och överkast som står på listan..ja, den rimliga listan så att säga ;) Suktar såklart fortf efter 3 st av det fina vitrinskåpet jag la ut på bild för ett tag sen. Dock skulle det kalaset gå på närmare 4500, så det får faktikst vänta lite..suck.. ;) Just det ja, två stora ryamattor vill jag oxå ha..en grön och en svart!

Har sett ett fint duschdraperi på Åhlèns, så det blir nog ett besök dit idag. Annars är det dessa saker som jag skrivit upp på min Vill Ha lista :)



Denna dörrmatta från MIO blir det nog.



Den gröna skulle bli URLÄCKER under matsalbordet!
Den skulle passa perfekt till fototapeten som går i samma gröna färg.
Den svarta skulle ligga fint under v-rums bordet.


Denna lampa har vi redan en i v-rumsfönstret men nu har jag kommit på att jag vill ha 2 st! :)


Den här snyggigen hittade jag oxå. Skulle sitta som en smäck över matsalbordet!



Alla dessa finfina saker kommer från
www.mio.se
De har riktigt fina saker där, hittar ALLIT nått :)

TREVLIG LÖRDAG!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar. usch å fy, de är verkligen inget kul... och alla verkar fått det i år.. suck!!!

Hoppas du mår bättre nu



kram

Postat av: Åsa

Ja kommentaren kom från mig, det är så konstigt ibland för mitt namn o bloggadress bara försvinner efter ett tag även fast jag vet att jag fyllt i det. Fattar ingenting. Det är himla mysigt här i Lindö nhu när isen ligger och barnen åker skridskor i hamnen.. längtar tills vi kan göra det med vår lilla mysgubbe. Ha en mysig kväll. Kram

2009-02-21 @ 12:15:39
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback