Christians Gästbloggeri

Hej! Det här är Christian som skriver:)
Eftersom jag inte har någon egen blogg, (kommer nog aldrig att hända att jag skaffar en egen), så kände jag att jag var tvungen att gästblogga lite i Elins.

Idag har jag vart på stan o inhandlat nya kläder omg soo happy jag bliiir!! :)))
Tyvärr så är min kamera trasig men jag looovar att lägga upp bilder så fort den är lagad *tiihii*

Skulle även vilja lägga upp lite bilder på min lunch, jättegod KEBAB!! men jag var så glupsk så det får bli en annan gång ;).

BTW så vill jag önska alla en god fortsättning och hoppas att 2009 inte blir så mörkt ekonomiskt sett som media beskriver det. Jag menar, wtf MAN MÅSTE JU SHOPPA!!!

Lägger upp ett litet guldkex till Reklam, så ni har nåt att gotta er åt medans jag ordnar med min kamera!

Toodiloo;)








Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt blogg!

Postat av: vicky

Tja Elin! tack för tipset, men hittar inte annonsen längre så de kanske redan har tillsatt den tjänsten.. hmm men ska kolla upp det! kram

2009-01-12 @ 17:44:39
URL: http://meavita.blogg.se/
Postat av: Lisa-Lotts

Gud vilket bra inlägg! Det bästa jag sett på länge;)

2009-01-21 @ 20:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback