Skor..

Hämtade ut ett paket idag från Halens, blev besviken... Skorna var inte alls lika fina som de såg ut att vara på nätet då jag beställde dem. En top, en tunika samt nattlinne med tillhötande kimmo ska jag iaf behålla.
Imorse gav jag Chris frukost på sägen, inget ovanligt faktiskt..han har blivit OTROLIGT bortskämd med det! Men det gör mig inget, ska jag göra frukost till mig gör jag såklart till honom med. Dessutom är det så mysigt att starta dagen tillsammans med frukost i sängen med nyhetsmorgon på tv:n..myspys ;) Imorse blev det en lyxvariant med flera olika pålägg.

Ska åka ut en sväng till Lindö nu och hälsa på mutti, papputt och lillbror :)



En bra start på dagen! :)


Kommentarer
Postat av: Tant Grön

Jag fick frukost på sängen första halvåret kanske, sedan var det slut med det och jag frågar mannen jämt varför han slutat, förtjänar jag inte det kasnke? Tycker iaf jag att jag gör :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback