Stressigt..

Herre jisses, va stressigt det blev imorse!! Pga av en miss angående datumet för mötet, höll de på att inte bli nått möte alls! Jag hann som tur var till Linköping och mötet kändes RIKTIGT bra :) Hoppas hoppas..
Tack min Snutt för du tog dig tid att skjutsa mig så jag kunde hämta bilen! Tacka vet jag flexibla människor med flexibla jobb..hehe :) Jag har alltid påstått att mäklare har det idela arbetssättet, ett jobb där man har varierande arbetsuppgifter i varierande arbetsmiljöer.
Ett sånt jobb vill man ha, man tröttnar nog inte så fort då. Fast det kan nog vara stressigt ibland, spec om man har en stressad flickvän som ringer och ber om sjkuts..haha.. :)

Ska ut till Lindö och lämna tillbaka bilen. Bror ska skjutsa hem mig igen så det är nog bäst att jag drar mig nu.

Hoppas ni har en bra tisdag!



Dagens Elin. Svart skjorta H&M * Vitt linne Gina Tricot * Jeans från Tommy Hilfiger
Pärlarmband från Snö of Sweden.


Kommentarer
Postat av: Bodil

Haha ja, jag vetitusan, lagger val inte ner sadar svinmkt tid pa min blogg, men det ar ett bra satt att uppdatera alla darhemma, sa slipper man skicka 140 mail med samma innehall :)

Jag ar har och pluggar lite marknadsforing och organisation, ska gora det forst i 2 manader ute i en hala tva timmar fran NYC, sen ska jag gora praktik i NYC i tva manader, men det ar annu lite oklart var. Men det ska bli skitkul! Kram

Postat av: Tant Grön

Värst vad du har blivit modeblogg då :-)

Hoppas det gick bra på mötet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback