Yeah!

Sitter just nu med min sprillans nya laptop i knät! :) Den inhandlades igår på Media Markt tillsammans med en fin dataväska..weee.. :) Har faktiskt aldrig haft en egen data innan. När jag bodde hemma delade jag den stationära datorn med resten av familjen och den senaste tiden har jag snyltat datatid på Chris laptop! Dock har vi en stationär oxå men den har funkar sisådär vissa perioder.. Chris köpte sig en ny han med, hans förra sjöng på sista refrängen.
Nu blir vi riktiga datanördar med varsin laptop..hehe ;)

Har precis kommit hem från en luchdate med Chris. Vi åt på restaurangen som ligger i korsningen Kungsgatan/S:t Persgatan(komer in på vad den heter), riktigt gotd mat till bra pris! Var på en intervju på fm, det gick skapligt bra.. Man blir ju alltid lite nervös innan men jag svarde på frågorna så gott jag kunde..hoppas det räcker till en anställning! Vill ha ett jobb NU!

Ska ta en promenix nu sen blir det in och söka fler jobb + stryka klädberget som ligger och ropar mitt namn i datarummet.. ;)

Ha en bra dag där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback