Helg!

Dålig uppdatering?! Svar JA! :) Har inte haft ork eller tid att blogga, dock har jag det nu när jag slipper gå upp kl.06 imornbitti utan kan sitta här i soffan så läääänge jag vill! :) Denna vecka har jag suttit helt själv och svarat på inkommande samtal från bankkunder! Inte illa då jag för 3 veckor sedan knappt vistste vad avkasting var..Det tar sig sa pyromanen..hehe :)

I helgen har jag inte mycket inplanerat, skönt! Har iaf en frissatid inbokad imoron, det är verkligen på tiden! Senast en sax kom i närheten av mitt hår var i nov, så även slingfärg. Så imorn blir det klipp och sling! :) Klipper mig på Mates, de är bäst! Ja, jag har olika frissa varje gång..lite variation skadar ju inte ;)

Skulle föra över några bilder till datan från våran tur till Linköping förra helgen, men det gick inte..gaaah.. Jag ett nytt försök imorn. Kanske slänger upp en "dagens" oxå..haha..



SKÅL och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback