Höstkväll

Ja nu är det verkligen höst, fy tusan vad kyligt det var ute idag! Mörkt tidigt blir det oxå..huu.. Men hösten har sin charm den med, tända ljus och en massa mys :) Gillar även att ta kvällspromenader och fönsterglutta, finns det bättre inredningsinspiration?! :) Man kan oftast bara genom att se hur folk inrett i fönstren ana hur restan av huset/längenheten ser ut, tror jag ;P Så ser ni något blont passera era fönster med huvudet i send vinkel är det förmodligen bara lilla jag som är ute och spanar...hehe ;)

Idag blev det en enkel middag. Ibland känns vanlig "halvfabrikat" väldigt underskattat..
Gourmet mat i all ära men tacka vettja spagetti och köttbullar med ketchup (icke att förglömma!).
Jag åt världens hästpotion! :) Chris åt även han med god aptit.

Nä nu ska jag mysa lite med min snutt innan sängen kallar. Det är tydligen någon Sydamerikans match på tv sent ikväll, så han ska vara upp ett bra tag till..


Mumsfillibabba! ;)



Kommentarer
Postat av: Jossan

Den där blonda som går runt o spanar skulle lika gärna kunna vara jag, hehe, erkänner att jag fönstergluttar med! ;-) Fina blomsterarrangemang du gjort nedan förresten, har en likadan svart eldkula jag med.



Kram o trevlig höstdag!

Postat av: Sara

Båda två kommer ifrån Nelly. De var inte så dyra heller. :) Kram

2009-10-16 @ 11:00:40
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback