Huset läcker in..

Hej på er! :) Hoppas ni har haft en bra helg! Själv har jag haft en riktig myspys helg :)
Igår börjde vi dagen med den klassiska lördagsfrukosten... i sängen :) Plockade och styrde lite hemma innan jag åkte ut till päronen för att låna deras tvättmaskin..varför? Ni som läst min blogg innan vet.. Till er andra; 93 hushåll två tvättstugor, där har ni svaret! ;) Åkte sedan tillbaka in till stan, möte upp Natha för att inhandla present till en viss lite sessa som ska få sitt namn på "rikigt" nästa helg :) Hann även med att byta min stövlar på Vagabond till ett annat par med inte lika långt skaft. Blev riktigt nöjd trots tidigare beslutsånget ;)

Kvällen bjöd på resturangbesök med min älskling och bästa svärisarna! :) Vi skulle ha gått på musikalen "Show Boat" alla fyra, dock visade sig att vi bara hade två biljetter..haha..:) Det vart iaf jag och Chris som slog oss ner på läktaren i Värmekyrkan. Om musikalen var bra? Upp till var och en att avgöra.. Den föll inte oss i smaken iaf. Tog en lite sväng in på bomull för en cider innan vi gick hemåt i regnrusket :)

Idag var det städning som stod på schemat. Röjde undan ganska snabbt så vid 15 åkte vi till stan för lite ärenden och sen ut till Lindö för att hälsa på Chris familj. Busungen Novis körde gärnet som vanligt, tants skrutta! :) Lilla söt Nellsan satt nöjt och tittade på sin storasyster som for mellan golv och tak ;) Nellsans höjdpunkt idag måste ha varit gröten, för oj vad hon smaskade i sig den! :)
Tog en snabb lite promenix förbi huset innan vi åkte hemmåt igen. Konstaterade att huset inte helt och hållet är vattentätt ännu, det var stora pölar i både kök och hall! Tur att det inte ens är halvfärdigt och att det än sålänge bara består av betong ;)

Nu har vi precis kollat på nya filmen , Johan Falk. Det var riktigt spännande och bra!

Nu ska jag sova och samla krafter för en ny arbetsvecka!

Natti..


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilken mysig helg du verkar haft! Hoppas du får en fin vecka med, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback