Pyssel

Gillar att fixa med små blomarrangemang, kul att förnya med krukor och blommor lite här och var ;) Brukar oftast använda mig av "kaktus" blommor, sådana som inte kräver så mycket vatten eller uppassning:) Att lägga 100-tals kronor på färdiga krukor med blommor är nått jag verkligen inte vill lägga pengar på. Istället har jag en jordpåse på några liter hemma + sand, kulor mm som jag köpt på mig. Blir mycket billigare så :) Dessutom tycker jag det är riktigt kul att få skapa själv, hämta lite inspiration från blombutiker och sätta sin egen prägel på arrangemanget ;)
Tro inte att jag är nått proffs på detta, dock duger det gott till vårat hem iaf ;)

Planterade i denna kruka för någon vecka sedan. Passande nog hittade jag även den lilla oljelampan för ett tag sen, matchigt ;)


 Nån taggig blomsak + hjärtan på tråd med silversand ;)


Den lilla bollen med samma fina mönster.


Det ena fönstret i v-rum.


Det andra fönstret med planteringar som börjar se lite hängiga ut.
Den gröna sanden som jag hade i har nästan försvunnit helt, blir så tyvärr när man vattnar..
Gillar verkligen dessa krukor, lite BRUKA stilen ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

fint! vi har inte inrett så värst mycket här hemma sedan vi flyttade in för drygt ett år sedan, mest pga att vi hela tiden tänkt att vi ska flytta till hus/lägenhet så då har jag liksom tappat suget efter att inreda+ att det är en hyresrätt så då vill man ju inte slänga ut pengar... Vilket företag är det som huset kommer ifrån? själv har jag spanat in trivsel och fastnat för dom.

Ja dom är för söta mina två små, hihi =)

Postat av: Erika

Dina vita krukor tycker jag är supersnygga har länge velat haft liknande vart har du köpt dina? KRAM

2009-10-20 @ 23:14:01
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback