"Den där vill jag ha"...

Så lät det när jag och Chris strosade omkring på stan idag :) Jag hittade allt FÖR mycket saker jag vill ha! Allt från tröjor till krukor..haha :) Prylar till hemmet får allt vänta tills vi flyttat, mycket roligare att få inreda med nyinköpta saker då stället! Måste hålla fingrarna i styr eller rättare sagt plånboken gömd ;) MEN, en sak, en fin ljuslycka fick jag med mig hem iaf, kom fram till att den kommer passa bra i huset oxå..så det så! ;P

Kläder shoppade jag dock en del, var tvungen att fylla på med lite höstigare kläder i garderoben. Har mest en massa tunikor som hängder där, vilket jag måste ha koftor över nu! Tillhöra nämligen den skara som fryser sig blå redan i sept! Bådar inte gott inför vintern..huuuua.. Det vart en riktig fullträff då jag traskade in på MQ, de hade många plagg som hängde och ropade på mig! Några av dem fick följa med hem i en påse, precis som de önskade..;)
Visar dem kanske imorn.

Nu ska jag och Chris, som förövrigt fastnat på vid någon boss på tv:spelet, gå ut på stan för att vara lite kulturella :) 
Avslutar med att citera min älskling som precis gav upp tvseplandet, det var ju tydligen nått fel på spelet...troligt..hehe ;) "Nä nu skiter jag i det här j**la spelet, ska f**n knäcka skivan"! :)

TREVLIG LÖRDAGKVÄLL!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Ja det pluppar verkligen upp bebismagar överallt nuförtiden! värsta babyboomen just nu :-) Ja det ska bli spännande vad Kristine får för liten sedan med!

ja våran bebis nr 2 kan som sagt komma när somhelst nu,men jag tror h*n kommer vara ganska "punktlig" som Elwira var =) Är beräknad till den 6 okt, så om knappt 10 dagar nu! spänningen är oooliiidlig ;-) Kram till er, och STORT grattis till både förlovning och kommande husflytt! För vår del blir det förmodligen också flytt till hus inom inte alltför lång framtid, gäller "bara" att hitta en tomt också!

Postat av: Sara

Tack! Kul med lite shopping. Jag såg också mycket fint på MQ igår men måste spara mig till nästa helg, för då ska jag till Göteborg och shoppa loss. :) Kram

2009-09-27 @ 11:53:55
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback