Lackat med rosa

Så var två dagar av denna vecka avverkade, det är galet vad fort dagarna går!
Tog spånkan hem till Cie direkt från stationen, mina naglar var nämligen nära ett totalt förfall ;) Eftersom Cie är en mästare på detta område, ja inte förfallna naglar utan tillpiffning av dem såklart, så fick hon ta sig an mina. Denna gång blev det fransk manikyr i en "klatchig" rosa nyans ;) Blev helnöjd som vanligt! :) Så ska ni göra naglar rekommendera jag verkligen henne! Hon jobbar vanligtvis på Bio Sculpt på Drottninggatan men är just nu mammaledig till lille plutt Viggo :)

Imorn är det onsdag vilket betyder systerysterkväll, sis kommer hit! Vi ska mysa framför Idol och påbörja farfars 80-års present, en fotobok! :) Tänkte precis skriva att jag ska köpa något mumsigt, typ glass, godis eller liknande tills imorn. Men jag ändrade mig, det blir min nya favorit- fruktsallad och vaniljkesella..superduper gott! Har ni inte testat. TESTA! :)

Nu ska jag ta en varm dusch, det behöver jag.. för fy tusan vad jag fryser! Måste vara för att jag är så trött, ögonlocken hänger nere vid knäna.



Sov gott.


My new pinky nails :)


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Åhhh, så himla fina naglar! Gu, vad jag saknar mina..

Ja, jag hoppas vi hittar något snart igen!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback