Middag, promenad och fika

Jaha, då var helgen snart slut och ny vecka väntar imorgon. Middagen hos Chris föräldrar var trevlig och god! Blev som som sagt oxfilè med bearnaise och svärmors supergoda potatisgratäng! Hennes potatisgratäng är det verkligen världsklass på och givetvis lasagnen hon gör, det är en klar favorit! :) Vi fick marängswich till efrterrätt så vi rullade typ därifrån ;)
Chris släppte av mig hos mina föräldrar, hade lite sängkläder som skulle manglas och sånt gör mutti allra bäst ;)
Mamma och jag hann även med en snabb promenix, sen blev det fika..glass igen :)

Nu ska jag snart krypa ner i sängen som är nybäddad med rena lakan, mysigt!

Visar en halv dagens klädval..



Linne MQ, kofta H&M, scarfs Åhlèns, armband SNÖ


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jo man måstte ju det :) Jag använder Loreals bus gele. Riktigt bra faktiskt!

Men en lugnt helg låter väldigt skönt faktiskt, man behöver det ibland!

Jo vi hade det jättekul faktiskt!



Kram

Postat av: Elin Grindemyr

Halloj! Helgen har varit bra och ingen bebis har ännu tittat ut, även om de känns som att de är på gång ibland =)

Jag ska lägga upp fler bilder men just nu har jag ingen kamera =(.... men de kommer de kommer =)

Hoppas allt är bra! /Elin

2009-09-14 @ 10:44:35
URL: http://grindemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback