Myssöndag

Ligger fortfarande kvar i sängen och ser på tv med datan i i knät, frukost på nattduksbordet.. det är söndag helt enkelt ;) Min älskling ligger brevid och väljer kanal, som vanligt ;P
Skulle egentligen fikat nu vid lunch med min vän Cie och hennes lille son Viggo. Dock ringde hon imorse och sa att de blivit sjuka, så idag blir det ingen fika :( Ni får krya på er nu så vi kan ses snart! :)

Ska snart pocka fram dammsugaren så alla dammråttor får ta plats i dammsugarpåsen ist för att ligga och skräpa i varje hörn. Sen blir det att fixa till sig lite, söndagsmiddag hos svärisarna står på schemat! De ska bjuda på oxfilè..mums! :) Skönt att slippa laga mat, bara sätta sg till bords och äta ;) Iof händer det nästan varje dag då min prins är den som lagar mat i detta hushåll..men ändå..haha :)

Nä nu kan jag inte ligga här längre, upp och hoppa!

Hoppas ni har en trevlig söndag!*

Livar upp bloggen med en knasbild från i somras ;) Minigolf på Böda Sands camping - Öland. Det gick inte så bra för mig så jag fick hålla upp humöret genom att spexa lite ;) 



Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Inredningen är verkligen jätte svårt att välja. Man kan ju tyvärr inte bara gå på det som är snyggast, man får försöka vara lite praktisk med. Har också hört att svart granitgolv är jätte svårt att hålla snyygt. alla fläckar syns, men man kanske kan satsa på det i badrummet eller så då?

Vi har ekgolv i hela huset, förrutom badrummen och 2 av sovrummen som har lite mörkare golv.

Sen i hallen är det svarta schiffer klinkers, och även i köksdelen..



Postat av: Elin

Hahah igår hade jag faktiskt fuskat med lite brun utan sol :P

Visst är västen fin? Jag älskar den :)



Har du haft en bra helg annars?



Kram Kram

2009-09-13 @ 14:30:29
URL: http://ewlwiwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback