Vi ska...

Flytta..till HUS! :) Har nog knappt fattat det ännu, även fast jag vetat om det ett tag ;) Ska bli såå spännande! Vi beger oss tilbaka till våra gamla kvarter, Lindö! :) Eftersom vi båda är uppvuxna där, samt att våra föräldrar bor kvar där ute, känns det riktigt kul att kunna flytta tillbaka..fast nu till ett eget place :)
Det är ett parhus, som för tillfället inte är sepciellt beboligt ;) Inflytt blir nästa i början av nästa år. Så nu är det stopp vad gäller inredningsprylar, varje slant ska sparas för att inreda vår nya hem!

Är så GLAD och LYCKLIG att min älskling och jag ska bli husägare..weeee :)


Jag och vårat hus (läs våran grund) ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis. va spännande! Vart i lindö är det då? Kram

2009-09-12 @ 13:33:48
Postat av: Åsa

Va skojigt för er, blir ju som du sa jättenära oss :) Går förbi nästan varje dag och kollar läget vid ert hus asså. Är det Chris lillasyster som ska bo granne med er eller? Vi mår bra, förrutom att Linus är dyngförkyld. HIttade typ inget i vingåker men det var en kul utflykt iaf :) Kram

Postat av: Sandra

Svar: Tack!!



Åh va kul med hus. det är verkligen en underbar känsla. stort grattis!!

2009-09-13 @ 09:29:29
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Tina

va så du säger du e ju jätteduktig min åsikt iaf....trevlig söndag på dig med å välkomen åter =)

2009-09-13 @ 11:45:02
URL: http://tinazpicaboo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback