Härliga måndag..

Ja, så har måndagen passerat.. Dagen har känts lång, var riktigt trött och seg när jag kom hem från jobbet. Börjar känna av att jag sitter ner hela dagarna. Får nån slags konstig värk precis mellan magen och bröstet, precis ungefär där bygeln på bn:n sitter. Dock har jag kommit underfull med att det inte är bh:n som spänner utan att revbenen lixom trycks ihop av magen. Tyvärr har man inte riktigt den bästa hållningen när man sitter vid skrivbordet.. Idag gick värken även runt bak till ryggen..hmm.. Hoppas inte det blir värre bara..

Chris knäppte lite bilder på mig och magen förut, dem blev riktigt fina för att vara lite improviserade :)
Han har blivit galet duktig på att ta fina bilder nu när han fotar på jobbet hela dagarna, perfekt nu i bebis tider! ;)


Här är en utav dem..


Älskade lilla bebis


Kommentarer
Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Jättefin bild vännen!

2010-04-20 @ 09:37:26
Postat av: Elin

Nu kom jag ÄNTLIGEN in =)

Vilken söt liten mage du har, längtar redan knäpp som man är! Hoppas ni trivs i ert nya fina hus vill se lite bilder sen ;) Ta hand om dig och lillbebis... kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback