Kalastime

Okey, detta med bloggen.. Jag tar nog priset i att titta in här och skriva för sällan ;) Men jag hoppas det kan bli mer av det nu när det mesta börjar bli klart hemma, kalasen är över och dagarna erbjuder fler soltimmar!
Ja, idag var det alltså dax igen för lite kalas här hemma. Idag var det min älskade snutt som firades då han fyller 27 år på onsdag! :) Dock var vi inte så många vilket var ganska skönt, bara Chris närmaste familj. När jag hade mitt kalas bjöd jag både familj och släkt från min och Chis sida vilket resulterade i 27 pers! Dessutom hade vi bara bott här i 2 veckor då, så det var galet mycket att fixa och styra med. Men som sagt idag var det bara inhandling av mat och en sväng med dammsugaren så behövdes, skönt!

Nu ska jag fortsätta kvällen med att ligga och jäsa i soffan med godisskålen i högsta högg, det är lördagkväll det ;) Som ni ser på bilden börjar magen puta ordentligt nu och jag trivs med det :)
Bilden togs förra lördagen, v23. Är alltså inne i v.24 nu, det börjar gå fort och jag hinner knappt med men jag försöker njuta så gott jag kan:)

Hoppas ni har haft en superbra lördag!


Jag och liten i magen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback