Öppen blogg

Nu har jag suttit och klurat en stund om jag ska ha en lösenordsskyddad blogg eller inte...
Har kommit fram till att jag tar bort lösenordet! Har haft lite dubbelmoral i frågan men just nu känner jag att jag vill ha en öppen blogg, skulle ändå inte skriva om det privataste i en lösenordsskyddad blogg ändå.. Vissa saker håller jag för mig själv, lösenord eller inte.
Jag resonerade med mig själv att lösenordet ändå är väldigt lätt att komma åt ändå, stan är allt bra liten i sånna sammanhang ;)
Men passa på att läs innan veliga jag sätter lösenord på bloggen igen ;)

På min dator funkar inte det mobila bredbandet, jäkla irriterande!! Måste ringa Telenor imorn så de får styra upp det hela annars står ju bara datan och samlar damm!
Brukar ta en del bilder med mobilen och på Chris dator funkar inte bluetooth, vilket det gör på min...gaaahhh..
Teknik är en opålitlig uppfinning som jag inte går bra ihop med överhuvudtaget, blää!


Nu ska jag sussa..natti natti..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hihi, ja det är inte lätt det där - lösenord el inte... m som sagt, du skulle nog ändå inte skriva om det mest privata så då kanske det är ok m en "öppen" blogg;-).

Ja, jag är sååå tacksam för mina solstrålar - de gör mej lycklig varje dag:-D!

Saker gick ju inte riktigt som tänkt m huset så det återstår att se hur det går nu:-( känns riktigt jobbigt... Du hör väl via Chris om vilka turer som pågår.

Vi hörs snart igen så vi får mötas upp för en fika! Kramis!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback