Tillbaka

Så, nu är jag här igen ;) Herre jisses, vad gjorde man av all tid innan snuttan kom till oss?! När jag väl har liiiite tid över är det 245 saker att fixa med hemma samt att man ska hinna täffa när och kära! Tid för bloggning har inte funnit alls den senaste veckan, ingen dator tid överhuvudtaget..
Men jag njuter av varje stund med vår lilla dotter, hon är det bästa som finns! <3 Jätte kul att ha bloggen för att kunna gå tillbaka och läsa samt se bilder för var dag men viktigast är att leva i nuet och ta tillvara på ögonblicken här och nu. Ska i alla fall försöka blogga när tid och lust ges :)

Idag var vi med i tidingen men konstigt nog finns vi inte med på nt.se?! Bilden kanska kommer upp vartefter.


Della 1 dag - på BB.
Just nu är jag lika trött som snuttan var på bilden så snart blir det sängen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är visst med på nt.se

klicka på den 21/8 och inte den 22/8



ni är himla fina på bilden!!

2010-08-22 @ 10:47:51
Postat av: Maria Å

den är visst med på nt.se :) så fina sååå!

2010-08-22 @ 15:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback