Bra dag!

Inlägg från igår som jag inte hann lägga upp

Idag har det varit en bra dag! Vaknade kl 07.40 när snuttan valde att slå upp sina grönblå ;) Hon är ju helt otrolig, bästa bebisen som sover så bra om nätterna! :) Hon somnade kl. 18, vaknade vid 23 för mat och sov som sagt nästan till 08, jag är mållös! :) Jag kan verkligen inte klaga på för lite sömn!

Idag på fm städade jag övervåningen, passade på när skutta tog en fm-lur. När hon vaknade gick vi en HÄRLIG vinterpromenad till affären. Såååå mysigt med all snö som glittrar så fint när solen ligger på, riktigt glad över att vara mammaledig dessa underbara dagar då man kan ta en promenix medan solen är uppe!

Ikväll åkte jag en sväng till Ingelsta Shopping, gick loss inne på apoteket - köpte diverse artiklar till resan, köpte pyamas och jätte söt tomtedress til skutta inne på Lindex sen unnade jag mig några saker från Kicks :)
Avslutade min lilla tur inne på ICA, köpte gröt och pure till Della, så imorn blir det smakpremiär! Ska bli kul att se om hon gillar det! :)


En nerbäddad skutta i vagnen, syns knappt ;)
(självklart är det mellanrum mellan henne och åkpåsen, ser bara ut som den ligger rakt i ansiktet på henne vilket den givietsvis inte gör :)


Liiiite skönt det ser ut, varmt och mysigt! :)
Nån som känner sig manad att dra omkring mig i en vagn kanske?! ;)


Mycket snö!
Tur att gångbanorna är plogade annars hade man varit fast inne.


Snöhjulen på vagnen sitter nu på, ett måste för de små svirvelhjulen går verkligen inte att köra med ute.
Bugabootillverkarna har verkligen tänkt till för de små hjulen sätter man lätt på igen om man ex vill in till stan och få den där lättmanövrerade vagnen igen! :)
Är verkligen grymt nöjd med vårat vagn val och vi kommer defenetivt spara vagnen om det framöver kommer fler kottar till familjen ;)


De främre hjulen är lite mindre än de bakre.


Tre mattor från RUSTA, rekommenderar verkligen dem!
När vi flyttade in köpte vi en sen ca 3 månader senare en till och nu innan vintern den tredje ;)
Perfekt när man har vagn som man vill köra in i huset eller lägenheten.





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hehe vad kul med tre mattor, snart har ni hela huset:) Vi ökade från en till två då på kalaset när det var snöstorm, men dom är verkligen superbra!!

Vad spännande med puré redan för henne:) Nova reagerade också sådär..spottade ut.. men inte Nelly hon e ju så glupsk, hon ville helst ha hamburgare direkt:) Ska ni ta med er puré på resan?

Jag måste börja fundera på vad man behöver från apoteket.. vätskeers? vad har ni köpt mer?

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback