Packning pågår..

Nu har skutta precis somnat i vagnen som står i hallen så jag passar på att äta en liiite sen frukost/brunch.. ;)
Idag skulle vi egentligen fått besök av Elena och Emilia men vi var tvugna att ställa in, skutta är inte helt kry... :(
SÄMSTA tillfället för snorbassilusskerna att flytta in i Dellas näsa, usch och blä för dem!!
I natt hade hon även lite feber.. Skit oxå, vi som åker imorn..

Av den anleningen bestämde jag mig att det är lika bra att vi isolerar oss idag då skuttas immunförsvar inte är på topp pga av förkylningen, vill inte riskera att hon blir sämre!
Så idag ska jag bara pyssla om henne så gott det går och packa det sista såklart! :)

Visar en bildserie som Chris tog på skutta i förrgår, våran älskade fisa! :)

Hörs lite senare!



Skutta äter på handen, som vanligt nu förtiden..mums! :)


Bus-skutta :)


Peta näsan i smyg ;)


YEEEEAH! :)


"Hej mamma och pappa!" :)
Skutta når ner till golvet nu, iaf med tårna ;)


Äta lite mer hand :)


Gladaste bebisen! <3
Mammas och pappas gladskit! :)


"Stopp nu pappis, nu räcker det med kort!" ;)


"Hit med kräkhandduken, vi måste torka! Jag har kräkts lite igen..som vanligt!" ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det blir säkert bättre snart o om några månader så kommer man inte ihåg att han nånsinn varit så här gnällig, förhoppningsvis :) Men det är ändå skönt o höra av din Della var likadan, tack för det!

Så fint hon har i sitt rum förresten :) Jag tyckte den där tavlan var så fin där hennes namn o födelsedatum mm står, vet du vart den är köpt?

Åhh åker ni i morgon, så härligt!! Ha det så bra o hoppas Della får vara frisk!

Kram!

Postat av: fammo

Finaste gosiga Della Krya på dig lilla gumman<3 Önskar er en härlig semester kram fammo

2010-12-07 @ 20:19:16
Postat av: Elin

Är de i morgon ni reser??

Ha de superduper skönt nu!! ;)



KRAM

2010-12-07 @ 20:24:15
URL: http://grindemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback