Vår lilla bebis<3

Då var det dax att avsölja våran lilla hemlighet, låt mig pesentera vår fina lilla skrutt som växer i min mage! :)
Känns helt underbart och vi är såklart jätte glada båda två :) Har inte varit så här lycklig någonsin, känslan är MAGISK!
Den lill* är beräknad till den 11 augusti, en liten sensommarbebis :) Vi var på UL i torsdags och gjorde nupp-test, allt såg bra ut och den lill* skuttade och såg ut att trivas bra där inne ;) Blev så mycket mer verkligt att det faktiskt bor en liten bebis i magen.
Nu har det till och med börjat puta lite, så istället för spekulationer väljer vi nu att berätta.

Jag har ni betsämt mig för att lösenordsskydda min blogg då jag inte vill att den ska vara helt öppen för allmänheten. Så vill du ha lösenordet är det bara att ansöka om det i kommentarsfältet ;) Skriva med din mejladress!





Vår skatt! Ser ni hjärtat den bor i? :)


Plutten!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis, vad kul för er!Allt bra med dig?Vad fint huset ser ut förresten, inflytt snart?

Hoppas allt är bra med dig.

Kram Sandra (som jobbade på banken om du kommer ihåg mig).

P.s Vill gärna fortsätta följa din blogg om jag får så tar gärna lösenord=)

2010-01-30 @ 19:54:44
Postat av: Sandra

Grattis!Vad kul, allt bra med dig?Vad fint huset ser ut, när är det dags för inflytt?

Hoppas allt är bra med dig.

Kram Sandra (som jobbade på banken förut)

P.s Vill gärna fortsätta följa din blogg så skicka gärna lösenord till mig om du vill=)

2010-01-30 @ 20:03:09
Postat av: Erika

Åh GRATTIS!! klart jag vill följa din underbara resa du har framför dig! Stoor kram till er från mig och mina två små :-)

Postat av: Tant Grön

lösenord tack :-D [email protected]



11 aug, sensommarbäbis, hmpf! Jag fyller år den 27:e och då är det fan i mig sommar så det så. Bersa fyller 24 sept och DÅ är det sensommar det har jag läst henne, jajjamensan, hi, hi.

Postat av: Jossan

Grattis hundra gånger om, så himla roligt!!! Vad festligt att du har bf 11/8, det datumet föddes ju vår sensommarbebis Meja förra året! :-D Vill så klart jättegärna fortsätta att läsa o följa din mysiga blogg så jag hoppas på lösen!



Många kramar till er!

2010-01-31 @ 07:30:21
URL: http://tiistla.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vi säger Grattis igen, vi har nog haft det lite på känn faktiskt. Hihi. Så himla kul i vilket fall och jag vill såklart fortsätta läsa om eran resa så lösenord, Ja tack :) Åkte förbi huset igår, det tar sig. När är det inflytt? :) Kram från oss alla tre

2010-01-31 @ 12:29:22
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Maria

MEN GRATTIS!!! Vad roligt!!! Det blir bebis OCH nytt hus för er också i år då precis som för oss :) Jag vill ju följa din blogg! :) Kram o grattis igen!

2010-01-31 @ 19:40:28
URL: http://mariaslife.webblogg.se/
Postat av: Jessica & Alva

Grattis grattis!! Jag fortsätter gärna att följa er väg till nyblivna föräldrar!! Kram

2010-01-31 @ 20:24:41
URL: http://benteruskacker.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad roligt, grattis! Jag läser gärna din blogg om jag får. Kram

2010-01-31 @ 23:34:24
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Anonym

å va roligt för er, ja fortsätter gärna läsa din blogg, emma från länge tillbaka från tuppen.

2010-02-01 @ 09:52:14
Postat av: Theres

Hej jag vill järna fortsätta lära din blogg, tycker att de är så spännande :) kramar fårn mig & lill sessan va fick ni för svar på nupp?

2010-02-01 @ 12:27:11
URL: http://theresvardag.blogg.se/
Postat av: Clara

Hej och Grattis =)Vad spännande!

Jag vill gärna följa er ;)



Kram

2010-02-01 @ 18:38:21
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Linda Liljeblad

Åh gud va härligt!!! Grattis grattis! Jag förljer gärna bloggen! KRAm o grattis igen!

2010-02-01 @ 21:57:56
URL: http://lindaliljeblad.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hej, och stort grattis!!!

Jag skulle också vilja fortsätta följa dig/er i bloggen!

min mail är [email protected]



Kram Emelie

2010-02-02 @ 19:59:28
URL: http://majasmamma.blogspot.com
Postat av: Christine

Det visste jag ju redan ;) GRATTIS igen till er båda! Kram

2010-02-04 @ 11:46:55
Postat av: Elin Grindemyr

Åhh GRATTIS!!! Ni har den mest underbaraste och

mest spännande resan att få gå igenom tillsammans!

Ta vara på den magtiden för fast de känns som att tiden går så sakta första graviditeten för att man längtar så mycket så kan man sakna ihjäl sig dit igen. Ohh allt är såå underbart.

Vi åkte förbi ert fina hus igår när vi var ute i lindö. Ja tror ja såg dit på plan 3 ;) Där åkte ja o snoka!! hihi.. vi åkte faktistk bara förbi men ack så snyggt ni får de. Ja är så nyfiken på att få se mer bilder snart. Vi vill me bo i lindö, och hoppas att vi hittar de rätta ngn gång!

Ta hand om dig och din lilla mage. (och skicka gärna lösen till mig för självklart måste ja få läsa) Kram Elin

2010-02-08 @ 09:39:39
URL: http://grindemyr.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej.

Stort grattis till er båda.

Jag fortsätter gärna att följa din blogg..

[email protected]



Kram Tess

2010-02-09 @ 11:56:10
URL: http://tesselinaa.blogg.se/
Postat av: Carro

Stort grattis till bebisen!! Jag följer gärna din blogg om jag får då jag är ett stort fan av bebisbloggar :-) Sedan är jag mycket nyfiken på utvecklingen av ert gudomligt fina hus också. Grattis igen!

2010-02-09 @ 22:10:47
Postat av: Carro

Stort grattis till bebisen! Skrev just ett meddelande men det försvann visst? Hursomhelst, jag skulle gärna fortsätta följa er spännande resa samt se vad som händer med ert undertbart fina hus! :-)

2010-02-09 @ 22:15:34
Postat av: Christine

Vill ju såklart också ha ditt lösen. Kram

2010-02-12 @ 07:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback