Vinterdag

Som vanligt går det allt för långt mellan uppdateringarna, men nu är jag här igen ;)
Vaknade imorse av att lägenheten kändes ljusare än vanligt, gick upp och såg den klarblåa himlen och solen som lyste rakt in i vardagsrummet...härligt! :) Kände nästan stressen av att jag vill ut på direkten samtidigt som jag egentligen var tvungen att ta hand om en rad olika sysslor hemma, tråksysslor som inte blivit av under veckan.. Bestämde mig för att en promenad i friska luften var mycket mer välbehövligt en en tur med dammsugaren :)
Tog en sväng ut till Lindö, gick en promenix med mammsen nere vid småbåtshamnen. Vattnet hade frusit på riktigt ordentligt så folk var ute och gick kors och tvärs över isen. Vi nöjde oss dock med att gå längs vattnet och in bland villorna igen, det började nämligen blåsa ruskigt kalla vindar..
Chris kom efter nån timme och hämtade upp mig, vi åkte därefter till Bacchus för en supergod middag! :) Plankstek och smarrig sen chkladtårta till efterrätt..mums!

Fotade huset idag, tänkte sortera alla bilder jag har från husbygget och lägga upp på bloggen. Häftigt att se hur det vuxit upp! :)

Nu är det sängen som gäller...




Jag idag på restaurangen.

 


Kommentarer
Postat av: Erika

ja det är verkligen kul att se de två små tilsammans :) vad roligt att det händer grejer på byggfronten! du får lägga upp lite bilder sedan :) kram!

Postat av: Sara

Gud så gott med plankstek!

Ja lägg upp bilder, det vara jättekul att se. Kram

2010-01-10 @ 17:24:37
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback