Bra skötväska

För några veckor sen var jag och min vän Elena, (som nu blivit mamma:), på IKEA, då passade vi även på att besöka Bayproffsen. Där hittade vi den perfekta skötväska, så båda slog till på varsin! :)


Snygg och smidig väska, inte för lite och inte för stor!
Två fack på vardera sida och ett större med kardborre på hela sidan (andra sidan)
399:-, ett kap! :)


Ett plastat skötunderlägg


En praktisk förslutningsbar påse/necessär som ex kan användas om det ej finns någonstanns att slänga blöjan. Jag har lagt oanvända blöjor, salva och våtservetter i den.
Var sak har sin plats, så även i en väska ;)


Smartaste ev allt! :) En egen liten "ficka" för nappen/nappar!
Skönt att slippa vända upp och ner på väskan för att hitta den lilla nappen.
Återstår dock att se om Lillan gillar napp eller inte :)


Yttligare en smart sak, flaskkylare/värmare.

Dessutom finns det ännu flera fack i väskan, ett med dragkedja och även ett för mobilen! :)
Måste ha varit en smart uppfinnare som tänkt till när denna väska gjordes, en kvinna tror jag ;)


Kommentarer
Postat av: Natha

Vilken bra skötväska!

Flaskvärmaren har vi använt flitigt i våran skötväska till Nellys välling och skötunderlägg är också super att ha!

Ja vi hade det bra på grönan och vi klarade oss utan regn!

Postat av: Anna

Tror också att det måste ha varit en kvinna som gjorde denna skötväska:)

Jag har den och den är verkligen ett kap, snyggare och mer praktisk än alla andra dyra skötväskor jag sett.

2010-07-19 @ 13:42:55
Postat av: Elin Grindemyr

Hej!! Hoppas du mår bra i sommarvärmen ;)

Du är så fin i din mage!! När är de beräknat att hon ska komma? Förstår att ni längtar nu!

O vilken mysig höst ni har att se fram emot med en ny liten medlem i familjen ;-)



Min lilla kille har redan blivit SÅ stor, de går så himla fort men va mysigt de är ;)

På torsdag ska han sova borta för första gången då vi ska åka barnlediga till gotland... usch känns lite jobbigt men är nog bara nyttigt?



Ha de så jätte bra nu o lycka till ifall hon skulle bestämma sig för att titta ut!! KRAM

2010-07-19 @ 21:46:51
URL: http://grindemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback