En prinsessa!

Nu är Elena och Björns lilla prinsessa här! :) GRATTIS GRATTIS flera gånger om min älskade vän!
Lilltjejan valde att titta ut imorse, efter vad jag försod en lång natt på förlossningen. De mår bra alla tre fick jag info om oxå, så skönt!
Är såååå glad för deras skull! Var vid Klarsjön och badade när jag såg messet och blödig som man är rann det några glädjetrårar bakom solglasögonen ;)
Nu har Lillan redan en bästis som säkert längtar efter att hon ska komma ut, precis som vi :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa det blir ju perfekt även som prinskrona! Ja jättefina var de! Jag ska ta o fixa vår spjälsäng o det i veckan som kommer tänkte jag!!



Jodå jag mår bra för det mesta men en del kvällar är jag helt slut.. Dels denna hetta o Tilda förstår ju inte riktigt att mamma inte orkar i samma takt som innan o det går i typ 110 hela dagarna men från o med idag har sambon semester så det ska bli skönt!! Jo jag har samlat på mig en del vätska men inte lika mkt som sist, då såg jag ut som en ballong! Men det är ju några veckor kvar så jag antar att det hinner bli en del till.. Jo det skvalpar i mina fötter med.. Så märklig känsla tycker jag!



Hur mår du annars? Haft en bra graviditet?



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback