Fina saker

Måste visa vad jag nyligen shoppade på Cervera. Fick nämligen ett presentkort därifrån av farmor och farfar när jag fyllde år och som jag lyckats hålla i fram till för två veckor sen :)


Två paket från Georg Jensen


Fin ljusstake med tillhörande ljus!
Den hade kostat 899:- men var nu på REA för 399:- + ljus 89:-, snacka om kap! :)
Gillar dansk design, ren och enkel design på inredningsprylar.
Kul sak att komma ihåg att man fick (köpte) i 25-års present!


Ljusen med namnet på.


Köpte även dessa två "take-away-lattemuggar".
Perfekta att ha nu under sommaren. Inte för att jag dricker mkt kaffe men för sambons skull, sen var de ju himla fina ;)

I samma veva köpte jag även dessa två klänningar inne på VILA. Kommer kunna ha dem efter att Lillan kommit ut oxå då dem är i XS-S, tummen upp för skärning under bysten! :)


Sval och kön vit enkel klänning


Baktill


Gammelrosa klänning


Kommentarer
Postat av: Elin Kvist

Fina grejer :) roligt med lite nytt! jäklar va svullna dina fossingar va :/ kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback