REA

Var inne på Ellos sida för nån vecka sen och spanade in deras REA. Fastnade såklart på en massa fina barnkläder och till min glädje till mycket fina priser! :) Det var nämligen 30%-70% på Esprit babykläder! Köpte även en klänning till mig själv från Esprit, ingen rea på den men väldigt fin ändå ;) 
Detta klickade jag hem och i förrgår hämtade jag ut paketet på posten.


Body och byxor


Söt liten kofta


Mjuk liten luvtröja i plysch


Byxor med hög mudd upptill


Sparkträktspyamas, inte från Esprit utan nått annat märke


Kommentarer
Postat av: Jennifer

SÖTA kläder:-) m shoppa inte för mycket bara, de växer fortare än du anar;-). Fast du kanske har lagt upp det smart o spritt ut storlekarna lite?!



Kramis kusinen min - åker t landet i morgon m vi kan väl försöka ses ngt nästa vecka:-)?

Postat av: Natha

Men Elin du har ju fått massor såna esprit byxor av mig!=)

mysig plyschtröjan såg ut!

2010-07-08 @ 23:02:04
URL: http://Nathalieboquist.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback