Sena sommarkväll

Har inte kommit i säng ännu trots min tidiga morgon, ska sanart göra ett försök och se om det går att sova i denna kvalmiga luft.. Tänkte ta bilder på Lillans säng och skötbord och lägga upp men det blev så konstiga pga av blixten så jag gör ett nytt försök imorn istället :)

I dag har vi bara varit hemma, fixat och donat med lite allt möjligt. Chris har varit så duktig och skruvat fast glasskivorna till terasstäcket som hade sjunkit ned. Han slet verkligen i solen med alla dessa små skruvar som skulle bytas ut och stättas fast, jag satt brevid i skuggan och målade naglarna..hehe ;)Ska ändå tilläggas att jag innan det hade strykit..(hmm..strukit..strykt..vad säger man egentligen?!) och tvättat rent hela badrummet, så lite ett break var jag värd :)
Vi fick även upp vårat nya parasoll till utegruppen, blev kanonbra! 

Imorn har vi inga planer, får se vad som orkas och hinns med. 

Nä nu säger ryggen ifrån, sängen nästa... Natti.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback