Fullt upp hela dagen

Oj, vad dagen sprungit iväg, dock har jag hunnit med en hel del!
Lagade en god lunch beståendes av thaisoppa, blev lite stark men eftersom sambon gillar kryddig mat så vart han nöjd iaf ;) Efter att ha röjt av i köket satt jag mig med bunten av alla papper, tidningar, kuponger, foton - ja, you name it, som jag lite slarvigt nog bara lagt på hög den senaste tiden. Rensade, slängde och satte in viktiga papper i pärmar, så nu är det ordning och reda på torpet! :) På nått sätt blir jag även lugn i kroppen när jag varit i "ordning-och-reda" tagen, härligt när alla saker ligger på sin plats! :)

Vid 15.00 var det bm-besök som gällde och det visade sig att Lillan har varit duktig och vänt på sig!!! :) Nu ligger hon alltså med huvudet nedåt, rörligt men ändå! :) SF måttet låg på 31 så magen följer mittenkurvan precis!
Bm har hittills hunnit göra tre kryss och alla har hamnat på mittenkurvan, konstigt att Lillan ändå är liten?! Skönt iaf att hon växer på sig enl sin egen kurva, hon följer sin och jag min :)

Åkte sedan ner till stan och hyrde film och köpte lite snask till kvällen innan jag möte upp Chris på Halvars för en glass! ;) Mums vad gott det var!

Nu ska jag dammsuga hall och kök, ta en promenix - sen blir det mys för hela slanten!


Detta är jag idag!
Favvotröjan från Lindex är en "vanlig" tröja men fungerar alldels utmärkt
för magen att växa i. Mjuk och skön sen är den ju fint marinrandig ;)
Byxleggings är från VILA, dem viker jag ner resåren på - sitter nästan på höfterna ;)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Visst är det en rofylld känsla att ha ordning o reda. Byxorna tyckte jag liknade mina o det stämde ju när jag såg märket, samma smak igen, haha. Tröjan var jättefin till, såå somrigt o klär en växande mage med ränder. ;-)



Kram o grattis till v 33!

Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Fin du är gumman!

2010-06-18 @ 20:04:39
Postat av: Jennifer

Nämen, ÅHHH vilken lättnad att lillan velat vända på sej:-) Nu ligger hon bra ska du se;-) Ni kommer hinna med allt som ni vill - känner på mej att det kommer bli ett sent augustibarn;-) (får se om jag får äta upp det, hehe). Härligt att i mår bra, det är huvudsaken:-)

Ja, jag flyttar som du förstår via bloggen...längtar efter llite lugn, ro, ordning o reda...så där märks det att vi är släkt, hihi...vill oxå ha alla papper osv i ordning o jag försöker vara duktig redan nu, vid flyttpackningen:-)



Snart får ni hälsa på i mitt nya egna hem:-) Ska blir SÅÅÅÅ roligt!!!



Kram o ha en skön fredagskväll!

2010-06-18 @ 21:38:23
URL: http://mammaninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback